Doskonała obsługa klienta w Salonie Beauty:

W programie skzolenia:
a) Stwórz salon, w którym klient poczuje się wyjątkowo
b) Obsługę dopasuj indywidualnie pod typ klienta
c) Najważniejsze jest pierwsze wrażenie – przywitaj klienta, aby poczuł się wyjątkowo
d) Rozpocznij od konsultacji – słuchaj i rozpoznaj potrzeby
e) Wykonaj usługę doskonałą – nie zapomnij o relaksie
f) Odsprzedaż kosmetyków traktuj jako standard kompleksowej i profesjonalnej obsługi klienta            – poznaj techniki, które Ci to ułatwią
g) Pamiętaj, że moment zakończenia usługi i pożegnania, klient pamięta najbardziej
h) Prowadź karty klientów – gromadź informacje ważne i takie, które pozwolą zaskoczyć klienta podczas kolejnej wizyty
i) Stwórz program lojalnościowy, który zaskoczy Twoich klientów

Szkolenie prowadzone jest przez haryzmatycznego trenera - osobę z kilkunastoletnią praktyką w zarządzaniu salonami beauty

Czas trwania szkolenia: 6h
Cena szkolenia: 600 zł/os.

Uwaga!
Pomagamy w pozyskaniu dotacji z KFS
wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych 2.02/00141/2020