SZKOLENIE:
Doskonały manager Salonu Beauty

CENA:
Indywidualne 1200 zł
Pakiet 3 szkoleń 3000zł (2 dni / 16 h)

CZAS TRWANIA: 6 h

PROWADZĄCY: Anna Mazur

Opis szkolenia

Podczas szkoleń poruszymy zagadnienia:

– dlaczego trzeba być na bieżąco z trendami branży
– jak nasze przekonania przekładają się na decyzje naszych klientów
– co zrobić, żeby nasze zamiłowanie do zawodu trwało wiecznie
– jak efektywnie zarządzać czasem
– jak zamykać drzwi życia prywatnego, w momencie otwierania zawodowych i dlaczego jest to tak ważne
– żeby klient uwierzył w skuteczność terapii, TY musisz w nią wierzyć
– żeby motywować zespół, Ty musisz być zmotywowany/-a
– jak dobierać partnerów biznesowych, którzy będą Twoją reklamą
– jak ważna jest spójność oferty i nurt przewodni salonu
– co zrobić, żeby odsprzedaż pielęgnacji domowej stanowiła znaczne źródło dochodu
– na co zwrócić uwagę, aby zaoszczędzić przy zmianie aranżacji
– jak zarządzać energią i emocjami swoimi oraz zespołu
– Ty i Twój zespół jesteście wizytówką salonu
– rozpoznawalność, marka, atmosfera, twarz salonu – dlaczego to daje szybkie efekty
– jak wydobyć potencjał z pracownika
– czym się wspomagać w zarządzaniu zespołem
– jak przestać kontrolować i sprawić, że zaufanie wykona to za nas
– standardy wizualne salonu
– praca nad rozwojem zespołu
– zasady pracy w salonie
– jak zachęcić klientów, żeby śledzili nasze Social Media
– dlaczego nie można żyć samą pracą – pielęgnowanie życia prywatnego pielęgnuje naszą pracę
– brak materiałów do pracy – jak wpływa na morale zespołu
– w czasach pocovidowych klienci wymagają najwyższych standardów dezynfekcji i higieny
– upominki dla klientów
– zanim zaczniesz rozpieszczać klientów, rozpieść siebie
– zawiedziony klient to stracony klient
– psychologia sprzedaży i obsługi klienta
– zapach salonu – dlaczego renomowane marki mają swój zapach
– dlaczego tworzenie nastroju podczas zabiegów jest tak ważne
– jak ważne jest posiadanie eksperckiej wiedzy zabiegowej, opartej na nowych trendach
– kiedy klient czuje się „bezpiecznie” podczas usługi
– jaki wpływ na zespół ma Twój brak zdecydowania biznesowego
– jeśli podejmujesz nowe decyzje, musisz mieć przekonanie, że to jedyna droga prowadząca do sukcesu
– jak ustalić rabaty na zabiegi dla rodziny i pracowników, żeby było sprawiedliwie
– nie żałuj przekazywanej wiedzy pracownikom – co dasz, wróci do Ciebie
– dobra energia mnoży się, a z nią mnoży się Twój zysk
– jeśli nie kochasz swojego zajęcia, poszukaj nowego
– jak ważne jest przeprowadzanie profesjonalnej konsultacji, przestrzeganie procedur zabiegowych, doradztwo pozabiegowe i dobór pielęgnacji domowej
– Twój zespół świadczy o Tobie i jest Twoją wizytówką
– jak zarabiać dodatkowo podczas wykonywanych zabiegów
– dlaczego Twoja charyzma ma wpływ na cały zespół
– spotkania retro i 1:1, co wnoszą i dlaczego są tak ważne
– dlaczego niedoceniany zespół jest mniej efektywny
– jak przekonać zespół do zmian, przy użyciu języka korzyści
– pytania twierdzące w rozmowie, jaka jest ich moc
– dlaczego stare schematy biznesowe się nie sprawdzają i jak wprowadzić nowe
– co covid namieszał w naszej branży
– skromność czy ekspresja w standardzie obsługi klienta ???
– szukaj we wszystkim pozytywów, jeśli pracownik spotka się z niepowodzeniem, przekuj to na korzyści
– program lojalnościowy dla klientów, tak czy nie
– w co warto inwestować po covidzie
– branża beauty jest jedną z najtrudniejszych, miej świadomość tej drogi i przygotuj się na masę zawirowań, zanim ją rozpoczniesz

Program szkolenia:

Szkolenie składa się z dwóch części. Najpierw przy każdym zagadnieniu zrealizujemy część teoretyczną, po czym podczas ćwiczeń zbadamy Twoje kompetencje managerskie i popracujemy nad rozwojem słabych punktów.

Zagadnienia:

1) Bądź sprawiedliwy, skuteczny i charyzmatyczny = lider i członek zespołu
2) Używaj narzędzi komunikacji nastawionych na współpracę
3) Kontroluj fazy rozwoju zespołu – Twój cel to „REALIZACJA”
4) Zarządzaj konfliktami – bądź psychologiem swojego zespołu
5) Poznaj algorytm na opór
6) Organizuj regularne spotkania Retro z zespołem oraz 1:1
7) Zaproponuj obowiązujące reguły oraz zasady i stwórz wspólnie kontrakt zespołowy
8) Nie zapominaj o motywowaniu pracowników
9) Analizuj zyski, prowadź statystyki % nowych klientów oraz wykonywanych zabiegów, kontroluj koszty oraz rentowność
10) Zamówienia i prowadzenie magazynu
11) Rozwiązywanie konfliktów z trudnym klientem jest Twoją rolą – przygotuj się

Wypełnij formularz a nasz doradca skontaktuje się z Tobą i odpowie na wszystkie pytania: